Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

SPECIAL THANKS NOTE

Αυτό το blog δε θα υπήρχε χωρίς την παρότρυνση και το αρχικό στήσιμο από τον κ. Γιώργο Γαμβρινό, διευθυντή του 1ου Δ. Σ. Χολαργού, ο οποίος με βοήθησε επί της ουσίας πολλές φορές μέσα στη χρονιά και αποκόμισα πάρα πολλά. Πρόκειται για την περίπτωση εκείνη διευθυντή που καταφεύγεις όταν αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα, έχεις μια απορία, χρειάζεσαι κάτι και γνωρίζεις εκ των προτέρων πως, ό,τι και να είναι αυτό, θα σου δώσει τη λύση.Του χρωστώ ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για όλα όσα έκανε για μένα και για όλα όσα μου έμαθε χωρίς καν να ανήκω στο σχολείο του. Με έκανε να νοιώθω οτι έχω δύο διευθυντές φέτος.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την κ. Μαρία Μάσσου, την διευθύντριά μου στο 6ο Χολαργού, διότι υπήρξε εξ αρχής μόνο αρωγός σε ό,τι κι αν πρότεινα, σε ό,τι και αν ζήτησα. Από την πρώτη μας κιόλας επαφή με αγκάλιασε και μου εξασφάλισε τις ιδανικές συνθήκες πραγματικά για να δουλέψει κανείς. Αυτό τα συνοψίζει όλα.'Ολοι οι εκπαιδευτικοί εύχονται τέτοιους διευθυντές να συναντούν στην πορεία τους.

Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εκπαιδευτικό των Εικαστικών κ.Ελπίδα Δημόγιαννη, χωρίς τη συμβολή της οποίας κανένα από τα φετινά projects δε θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Πρόκειται για την καλύτερη συνεργασία που είχα ποτέ και ανυπομονώ και εύχομαι να ξαναδουλέψουμε μαζί, γιατί εκτός από αξιολάτρευτη, είναι τρομερή επαγγελματίας. Ότι και να της ζητήσεις το διεκπεραιώνει με απίστευτη άνεση και πάντα το αποτέλεσμα υπερβαίνει τις προσδοκίες σου, όσο υψηλές και αν έχεις μέσα σου θέσει γνωρίζοντας το ταλέντο της. Δουλεύει σε τόσο υψηλό επίπεδο, που σπάνια συναντά κανείς τέτοιους επαγγελματίες στο δημόσιο σχολείο.

Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να αναφέρω και την κ. Αθηνά Κουλοπούλου, τη διευθύντρια του 1ου Δ. Σ. Παπάγου. Χάρη σε εκείνη εξέλιξα πολλά πράγματα και συστηματικοποίησα τη δουλειά μου. Δεν έχω καμία σχέση σαν εκπαιδευτικός πριν τη θητεία μου στο 1ο Παπάγου τη χρονιά 2012- 2013 και μετά. Είναι ο άνθρωπος που με σημάδεψε στην επαγγελματική μου πορεία. Ένας καταπληκτικός άνθρωπος, υποδειγματική διευθύντρια που θα έχω πάντα πολύ ψηλά και της οφείλω τον τρόπο που δουλεύω σήμερα.

Τέλος, θέλω να αφιερώσω σε όλους τους μαθητές μου αυτό το blog γιατί στην ουσία o δικός τους κόπος, δημιουργικότητα, μεράκι είναι αυτά που παρουσιάζονται εδώ. Αν δεν ήταν για τους συγκεκριμένους μαθητές αυτά τα projects δεν θα υπήρχαν..Εκείνοι τους έδωσαν τη μορφή που έχουν, εκείνοι ζωντάνεψαν, εξέλιξαν την αρχική ιδέα και είμαι πολύ περήφανη γι' αυτούς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου